راه یابی رافائل نادال و نواک جوکوویچ به فینال اوپن فرانسه
نوشته شده توسط : ipxrxt
نواک جوکویچ

نواک جوکویچ روز جمعه رقیب خود را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد

روز جمعه (۱۹ خرداد ۱۳۹۱)، نواک جوکوویچ، نفر اول تنیس جهان و رافائل نادال، به فینال اوپن فرانسه راه پیدا کردند.

در دو بازی جداگانه، نواک جوکوویچ، راجر فدرر را شکست داد و رافائل نادال توانست از سد دیوید فرر بگذرد.

نواک جوکویچ، مرد اول تنیس جهان، با نتیجه ۳-۶ ۵-۷ ۴-۶ توانست راجر فدرر را شکست دهد. اکنون او با برد خود می تواند در بازی فینال که روز یکشنبه برگزار می شود، از چهار مقام گراند اسلم خود دفاع کند.

رافائل نادال نیز که از مقام قهرمانی خود دفاع می کند، در بازی با دیوید فرر، با نتایج ۱-۶ ۲-۶ ۲-۶ موفق شد حریف خود را شکست دهد.

آقای نادال گفت: "امروز بهترین بازی من، در مقابل بهترین حریف در کل تورنومنت بود. اینکه توانستم با چنین نتیجه ای، در مقابل یکی از بهترین حریف های کنونی در جهان برنده شوم، برای من بسیار با ارزش است."

بازی روز یکشنبه، پنجمین فینال گراند اسلم پی در پی برای آقای نادال است. همچنین برد روز جمعه او، به پیشینه درخشان وی در اوپن فرانسه اضافه کرد.

او از ۵۲ بازی، ۵۱ از آنها را برنده شده و تنها در مقابل رابین سودرلینگ در سال ۲۰۰۹ شکست خورده است. ندال در بازی فینال تلاش می کند از هفت مقام پیشین خود در بازی های اوپن فرانسه دفاع کند.

از آن سو، نواک جوکویچ، روز یکشنبه برای اولین بار در فینال بازی های فرانسه بازی خواهد کرد. او نیز مانند نادال، تلاش می کند اولین بازیکنی شود که از زمان راد لاور، هر چهار جام را همزمان به دست گیرد.

راجر فدرر در پایان بازی با نواک جوکویچ گفت: "من فکر می کردم در شروع قوی در بازی داشتم. اما همیشه خوب سرو کردن در باد سخت است و زمانی که نواک برگشت های خوبی ارائه می دهد، برای من سرو اول دشوارتر می شود."

آقای جوکویچ درباره روبرویی با نادال گفت: "میدانم که برای برد در مقابل نادال، باید به طور مستمر در سطح بالا و خوبی بازی کنم."

بازی فینال اوپن فرانسه روز یکشنبه برگزار خواهد شد.





:: برچسب‌ها: شیکاگو , عروسی , استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: